Сумський міський Центр НТТМ - Вивчення єдиної науково-методичної проблеми закладу
Середа, 05.10.2022, 01:41
Приветствую Вас Гість | RSS


           Центр науково-технічної творчості молоді Сумської міської ради

Наша адреса: 40034, м. Суми, вул. Інтернаціоналістів, 18 Тел. 78-97-37 @-mail: sumy_cnttm@ukr.net

Меню сайта
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Форма входа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вивчення єдиної науково-методичної проблеми закладу

Алгоритм реалізації єдиної науково-методичної проблеми закладу

«Створення якісного освітнього середовища в контексті сучасних трансформаційних змін модернізації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти»

https://cnttm-sumy.at.ua/algoritm_realizacii_edinoi_naukovo.docx

Етапи
реалізації завдань діяльності педагогічного колективу Сумського міського Центру НТТМ
з вивчення єдиної науково-методичної проблеми закладу

 «Створення якісного освітнього середовища в контексті сучасних трансформаційних змін модернізації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти»

I етап (опанування теоретичного матеріалу) – 2020-2021 н.р.

Схема І етапу

https://cnttm-sumy.at.ua/skhema_l_etapu.docx

II етап (усвідомлення змісту проблеми відповідно до функціональних задач та реалій закладу) – 2021-2022 н.р.
III етап (практичне застосування кращого перспективного досвіду колег-позашкільників з проблеми) – 2022-2023 н.р.

IV етап (створення власного досвіду) – 2023-2024 н.р.
V етап (узагальнюючий етап) – 2024-2025 н.р.

Перспективний план роботи з вивчення єдиної науково-методичної проблеми закладу

«Створення якісного освітнього середовища в контексті сучасних трансформаційних змін модернізації  освітнього процесу в закладах позашкільної освіти»

1-й рік (орієнтовно) – опанування теоретичного матеріалу

  • створення ініціативної творчої групи для розробки перспективного плану роботи над науково-методичною проблемою;
  • проведення діагностики серед педагогів закладу та вихованців гуртків з метою визначення початкового рівня сформованості знань, вмінь по  даній проблемі;
  • вивчення та опрацювання теоретичного матеріалу шляхом вивчення науково-методичної, психолого-педагогічної літератури;
  • організація самоосвітньої діяльності педагогів закладу;
  • складання бібліографічного каталогу літературних джерел з питання вивчення  проблеми;
  • організація роботи постійно діючого семінару з проблемної теми

2-й рік (орієнтовно) – усвідомлення змісту проблеми відповідно до функціональних задач та реалій закладу

  • організація роботи постійно діючого семінару з проблемної теми;
  • створення довідково-методичного куточка з проблеми закладу;
  • вивчення досвіду педагогів закладів позашкільної освіти, які працюють над аналогічною проблемою;
  • розробка рекомендацій, пам’яток  щодо впровадження  ефективних методів та прийомів з реалізації компетентнісного підходу до вихованців в умовах закладу позашкільної освіти;
  •  організація взаємовідвідування занять, виховних заходів з метою обміну досвідом;
  • впровадження педагогами в освітній процес нових технологій, методів, прийомів роботи з даної проблеми;
  • проведення моніторингу досягнень педагогів закладу.

3-й рік (орієнтовно) –  практичне застосування кращого перспективного досвіду колег-позашкільників з проблеми

  • впровадження вивченого теоретичного матеріалу в освітній процес гуртків;
  • розроблення творчими групами основних положень, рекомендацій, методів, заходів, технологій, найбільш ефективних у роботі даного закладу, кожного педагога;
  • обговорення запропонованих рекомендації на засіданнях методичних об’єднань, вироблення заходів стосовно їх реалізації;
  • організація взаємовідвідування занять, вивчення та виконання керівниками гуртків запропонованих методичних рекомендації;
  • узагальнення й упровадження в практику роботи педагогів перспективного педагогічного досвіду з даної проблеми;
  • організація методичних семінарів, лекцій, занять-консультацій для керівників гуртків;

4-й рік (орієнтовно) створення власного досвіду

  • удосконалення системи роботи педагогів у контексті роботи над проблемною темою;
  • діагностика рівня сформованості ключових компетентностей особистості у вихованців закладу;
  • систематизація накопиченого матеріалу;
  • видання інформаційно-методичного збірника з проблемної теми;
  • створення власного педагогічного досвіду з проблемного питання;
  • проведення аналізу напрацьованого практичного досвіду.

5-й рік (орієнтовно) – узагальнення результатів роботи над проблемною темою

  • узагальнення, аналіз отриманих даних, вироблення практичних рекомендацій;
  • проведення творчих звітів методичних об’єднань, проблемних, творчих груп про наслідки роботи над проблемою;
  • оформлення результатів дослідження у вигляді методичних порад, випуску методичного бюлетеня;
  • проведення підсумкової методичної конференції (засідання педагогічної ради, педагогічних читань) з проблеми;
  • підбиття підсумків роботи, формування нових традицій позашкільного закладу.

Наслідками роботи закладу над науково-методичною проблемою мають стати такі показники:

  • підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів;
  • використання набутого досвіду більшістю педагогів керівників гуртків;
  • удосконалення змісту, форм і методів методичної роботи;
  • високий рівень навчальних досягнень, вихованості, розвитку вихованців;
  • розвиток творчої активності педагогів;
  • зміни в рівні теоретичної та науково-практичної підготовки педагогічних працівників до здійснення подальшої  інноваційної діяльності;
  • високий рівень навчальних досягнень вихованців;
  • сприятливий психологічний клімат у колективі.
Точна година
"ГАРЯЧА" ЛІНІЯ
Календарь
«  Жовтень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Изречения

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz