Кабінет психолога
ЗАПРОШУЄМО
ДО ОНЛАЙН - КОНСУЛЬТУВАННЯ!!!
Консультування буде здійснюватися за допомогою:
1) SKYPE - сторінка "Олександр Власенко"
2) електронної адреси - shuravlasenko1@gmail.com
3) телефону - +38(066)866-39-24 (Олександр Володимирович)
4) мессенжеру Facebook (сторінка Олександра Власенка у Фейсбуці)

П.І.Б.: Власенко Олександр Володимирович
Дата народження: 05.01.1964 р.
Освіта: вища ВНЗ, рік закінчення: Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка, у 1992 році та у1996 р. Сумський ОІППО у 2010 році. Київська Школа Психотерапії (системно-сімейна психотерапія) у 2001 році.
Спеціальність: «Вчитель історії та методист виховної роботи», «Практичний психолог», «Викладач вищої школи».
Посада: практичний психолог
Педагогічний стаж: 21 рік
Педагогічне кредо: «Намагаюся завжди бути поряд з дитиною, яка завжди у творчому пошуку відкриття цього мінливого світу. Знайомий нам світ відокремлений від невідомого світу дуже тонким, іноді майже умовним кордоном. Тому не дивно, що перетнути цей кордон та більш того робити це неодноразово, вдається тим, хто постійно розсовує ці кордони, не визнає їх недоторканість».
Плани на майбутнє
- Працювати над розвитком творчої компетентності вихованців, їх здібностей.
- Надсилати методичні наробки до періодичних видань.
- З метою підвищення професійної майстерності займатися самоосвітою.
- Приймати участь у професійних конкурсах.
Робота проводиться з усіма учасниками навчально-виховного процесу за такими напрямками:
Психологічна діагностика, яка включає в себе:
- проведення діагностики тривожності та рівня соціально-психологічної адаптації старших дошкільників (в рамках перевірки соціально-психологічної адаптації дітей до позашкільного навчального закладу);
- опитування серед педагогів, батьків з метою визначення дітей з ознаками дезадаптації та планування роботи щодо їх усунення;
- проведення психологічного дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної та особистісної сфер дітей з ознаками дезадаптації з метою виявлення причин, що перешкоджають адаптації;
- виявлення ліворуких дітей для побудови програми розвивальної роботи;
- опитування батьків новоприбулих дітей стосовно інтересів та вподобань дітей, їх індивідуально-типологічних особливостей, стилю сімейного виховання з метою визначення пріоритетів у консультативно-просвітницькій роботі;
- проведення психодіагностичного обстеження готовності дітей до школи
- проведення психологічних дослідження за запитами адміністрації, керівників гуртків, батьків.

Корекційно-розвивальна робота, яка полягає у проведенні:
- ігор-занять, ігор-вправ для розвитку навичок групової взаємодії та знайомства дітей одне з одним;
- циклів занять з розвитку емоційної сфери старших дошкільників;
- циклів занять для розвитку пізнавальних процесів і інтелектуальних здібностей старших дошкільників;
- індивідуальних занять з ліворукими дітьми для розвитку дрібної моторики рук;
- індивідуальних корекційних занять з дітьми, які потребують підвищеної педагогічної уваги (за запитом).
Мої ліворукі дошкільнята

Розвивальна робота з дошкільниками

Тренінгові зааняття з гуртківцями основного і вищого рівня навчання

Заняття з розвитку дрібної моторики з дошкільниками

Консультативно-просвітницька робота:
- надання індивідуальних консультацій вихованцям, батькам та педагогам з особистісних питань;
- надання індивідуальних консультацій батькам та педагогам з метою сприяння адаптації дитини до умов закладу (за результатами психологічних вивчень);
- надання групових консультації батькам з питань: виховання дітей дошкільного віку; розвитку творчих задатків; емоційної та пізнавальної сфери; профілактики емоційних розладів та збереження психічного здоров’я;
- надання консультацій та рекомендацій щодо способів оптимізації соціально-психологічного клімату в дитячому колективі (за запитом).
Надання індивідуальних консультацій батькам

Тренінгові заняття з педагогами

|