Сумський міський Центр НТТМ - Робота з молодими педагогами
Неділя, 22.07.2018, 14:15
Приветствую Вас Гість | RSS


      Сумський міський Центр науково-технічної творчості молоді

Наша адреса: 40034, м. Суми, вул. Інтернаціоналістів, 18 Тел. 32-70-41 @-mail: sumy_cnttm@ukr.net

Меню сайта
Форма входа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робота з молодими педагогами

На допомогу наставнику молодого педагога
 Зміст і форми роботи наставника з молодим педагогом

1.    Складання індивідуального плану роботи  молодого педагога з  урахуванням його потреб і можливостей.
2.   Взаємовідвідування занять з їх подальшим обговоренням.
3.   Спільні відвідування занять досвідчених колег і ретельний  їх аналіз.
4.   Випереджувальне відвідування молодим педагогом занять,  що проводяться наставником.
5.   Спільне з молодим педагогом складання календарно тематичних планів, конспектів занять.
6.  Допомога молодому педагогу в розробці  занять, виховних заходів.
7.   Надання молодому педагогу рекомендацій щодо самоосвіти.
8.  Ознайомлення молодого педагога з науково-методичною літературою.
9.  Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших педагогів.
10. Допомога у роботі з «важкими» дітьми, сім’ями вихованців.
11.  Залучення молодого педагога до методичної, громадської роботи.

Пам’ятка для наставника

1.    Разом з молодим педагогом глибоко проаналізуйте навчальні програми і пояснювальні записки до них.
2.    Допомагайте скласти календарно-тематичний план, звернувши особливу увагу на підбір матеріалу для систематичного повторення, практичних і лабораторних  робіт, екскурсій.
3.    Надайте допомогу в підготовці до занять, особливо перших, першої зустрічі з вихованцями. Найбільш важливі теми розробляйте разом. 

4.    Разом підбирайте й готуйте дидактичний матеріал, наочні посібники, тексти завдань, вправ.
5.    Відвідуйте заняття молодого педагога з наступним детальним аналізом, запрошуйте на свої заняття, разом їх обговорюйте.
6.    Допомагайте в організації самоосвіти та підборі відповідної методичної літератури.
7.    Діліться досвідом, доброзичливо, показуючи зразки роботи.
8.    Допомагайте своєчасно, з  терпінням, наполегливо. Ніколи не забувайте відмічати позитивне в роботі молодого спеціаліста.
9.    Вчи не копіювати, не сподіватися на готові розробки, а виявляти особистий педагогічний почерк.

 Аналіз заняття молодого вчителя

1.    Чи зацікавило заняття вихованців?
2.    Чи забезпечено цілеспрямовану розумову діяльність гуртківців?
3.    Чи дотримується педагог педагогічного такту?
4.    Як створюються ситуації для глибокого сприймання матеріалу, емоційних переживань вихованців?
5.    Як здійснюється контакт з групою та окремими вихованцями, тобто як налагоджено зворотній зв’язок?
6.    Наскільки ефективно організовано самостійну роботу вихованців, як педагог озброює їх навичками самоосвіти, самоконтролю?
7.    Що на занятті найбільше вдалося педагогу?
8.    Які заходи виховного характеру було здійснено?
9.    Як формувалася на занятті свідома робоча дисципліна?
10.    Що не вдалося? Чому? Як працювати над усуненням недоліків?

  Анкета для наставника молодого вчителя 

1.     Скільки років працює молодий педагог?  
2.     Що він знає  (підкреслити): теорію предмета, основи психолого  - педагогічної науки, основи психолінгвістики, методику викладання предмета.
3.     Чи вміє він ( необхідне підкреслити): правильно будувати заняття: так, ні, визначити триєдину мету: так, ні; створювати навчально-мовленнєві та проблемні ситуації: так, ні ; активізувати діяльність вихованців: так, ні. Яким чином? Керувати групою  на занятті: так, ні; поводити диференційовану роботу: так, ні. Які етапи заняття може планувати краще (перерахувати).
4.     Чи вміє організовувати виховну роботу?
5.     Чи вміє аналізувати заняття та виховний захід ?
6.     Чого ще не вміє молодий педагог (перерахуйте його слабкі сторони самостійно). Причини такої ситуації: небажання працювати; слабка підготовка у ВНЗ; відсутність педагогічних здібностей; безвідповідальність.
7.     У чому ви надали допомогу молодому педагогу (перелічіть види роботи з молодим педагогом)?
8.     Що, на вашу думку, є головним у наставництві?
9.     Ваші пропозиції щодо вдосконалення системи наставництва.

План роботи   педагога-наставника Абаровської Л.Г., керівника гуртків    «Математика та моделювання», «Логіки світу»
 з молодим педагогом Савченко С.І., керівником гуртків  «Математика та моделювання», «Логіки світу»
на 2016-2017 н. р.

1.    Ознайомити молодого педагога з:
-    планом роботи Сумського міського Центру НТТМ на 2016-2017 н. р.;
-    перспективним педагогічним досвідом педагогів Центру НТТМ;
-    новинками науково-методичної, психолого-педагогічної літератури
                                                                                                      термін виконання – вересень
2.    Провести анкетування молодого спеціаліста з метою визначення виду методичної допомоги в процесі подальшої роботи
                                                                                                      термін виконання – вересень
3.    Надати методичну допомогу у складанні плану роботи з самоосвітньої діяльності, у веденні журналів обліку роботи дитячого творчого об’єднання та журналу з ТБ, у складанні планів-конспектів 
                                                                                                      термін виконання – вересень
4.    Надати рекомендації  щодо підготовки навчального кабінету, дидактичного та наочного матеріалів до нового навчального року
                                                                                                      термін виконання – вересень
5.    Забезпечити участь молодого педагога у роботі методичного об’єднання керівників гуртків відділу раннього творчого розвитку
                                                                                                      термін виконання – упродовж року
6.    Надати методичні рекомендації щодо роботи молодого педагога над єдиною науково-методичною проблемою закладу «Реалізація особистісного компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі позашкільного навчального закладу»
                                                                                                      термін виконання – упродовж року
7.    Забезпечити відвідування занять досвідчених педагогів Центру НТТМ молодим педагогом: Самойленко О.А., Гордійко В.В., Шевченко О.К.
                                                                                                      термін виконання – листопад, грудень, січень
8.    Здійснити взаємовідвідування занять молодого педагога та педагога-наставника
                                                                                                      термін виконання – упродовж року
9.    Залучити молодого педагога до участі в роботі по проведенню масових заходів відділу раннього творчого розвитку 
                                                                                                      термін виконання – упродовж року
10.    Здійснювати контроль за розвитком педагогічної майстерності молодого педагога шляхом відвідування занять
                                                                                                      термін виконання – жовтень, грудень, січень
11.    Забезпечити участь молодого педагога у проведенні Тижня відділу раннього творчого розвитку
                                                                                                      термін виконання – травень
12.    Підготувати звіт педагога-наставника про роботу з молодим педагогом у 2016-2017 н. р.
                                                                                                      термін виконання – травень

 

ЗВІТ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА СОРОКИ С.М.

http://cnttm-sumy.at.ua/zvit_molodogo_pedagoga.pptx

 

ЗАСІДАННЯ ШКОЛИ МОЛОДОГО ТА МАЛОДОСВІДЧЕНОГО ПЕДАГОГА

 

ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ

 

ПОРАДИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ МОЛОДИМ ПЕДАГОГАМ

http://cnttm-sumy.at.ua/poradi.pub

 

Точна година
"ГАРЯЧА" ЛІНІЯ
Календарь
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Изречения

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz