Сумський міський Центр НТТМ - Початково-технічний відділ
Четвер, 26.04.2018, 19:26
Приветствую Вас Гість | RSS


      Сумський міський Центр науково-технічної творчості молоді

Наша адреса: 40034, м. Суми, вул. Інтернаціоналістів, 18 Тел. 32-70-41 @-mail: sumy_cnttm@ukr.net

Меню сайта
Форма входа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Початково-технічний відділ

         

Веремійчик                                                   Личко

Анжеліка Едуардівна,                                  Лідія Володимирівна,

завідувачка відділу                                                    методист

 

   Початково-технічний відділ Сумського міського Центру НТТМ об’єднує роботу багатопрофільного творчого об’єднання для вихованців молодшого шкільного віку - Школи розвитку творчих здібностей дітей  (Школа РТЗД) та роботу наступних гуртків

Гурток «Аплікація з природного матеріалу»,

керівник Литвиненко Алла Петрівна

Гурток «Вивчаємо англійську»,

керівник Іванов Іван Андрійович



Гурток «Дизайн»,

керівник Охріменко Тетяна Миколаівна



Гурток «Технічне конструювання, моделювання»,

керівник Філатова Тетяна Іванівна




та роботу наступних гуртків:

 гурток «Оригамі», керівник Веремійчик Анжеліка Едуардівна

студія «Образотворчого мистецтва»,

керівник Охріменко Тетяна Миколаівна

     Основна мета діяльності Школи РТЗД та гуртків початково-технічного відділу полягає в залученні молодших школярів до активної творчої діяльності, підготовки їх до плідної роботи у конструкторсько-технологічній галузі, організація їх змістовного дозвілля.

     Основні завдання, які стоять перед педагогами початково-технічного відділу полягають у розвитку ключових компетентностей: творчої, пізнавальної, практичної та соціальної. Їх розвиток дає змогу вихованцям брати активну участь у житті суспільства й навчатися впродовж життя,сприяють досягненню успіхів у житті. Компетенції є інтегрованим результатом діяльності вихованців, і забезпечуються комплексним поєднанням усіх структурних компонентів – знань, практичної діяльності, особистісних якостей вихованців. Вибір педагогами відділу різноманітних форм, методів організації навчально-виховного процесу в гуртках Школи РТЗД сприяє:

  • комплексному та інтегрованому навчанню та вихованню молодших школярів в гуртках різних напрямків;
  • створенню міцного фундаменту знань вмінь та навичок систематичної розумової та прикладної праці як необхідної умови життя;
  • розвитку творчого мислення, знань, і вмінь дітей, набутих у школі, розвитку навичок культури праці, інтелекту, естетичного смаку, здатності чітко висловлювати свої думки і міркування, ознайомленню з азами технічної грамоти;
  • створенню умов для гармонійного розвитку особистості, задоволенню потреб дітей у позашкільній освіті, організацію їх оздоровлення, дозвілля і відпочинку;
  • формуванню у дітей національної самосвідомості, активної громадської позиції, прагненню до здорового способу життя;
  • задоволенню у майбутньому потреб учнів у професійному самовизначенні, свідомому виборі життєвого шляху.
  • вихованню позитивних взаємин, культури поведінки, умінню спілкуватися з педагогами, дорослими та однолітками;
  • створенню позитивного мікроклімату, атмосфери творчої діяльності, взаєморозуміння та взаємоповаги.

     Школа РТЗД являється невід’ємною складовою частиною позашкільного навчального закладу – міського Центру науково-технічної творчості молоді. Вихованці навчаються у Школі РТЗД протягом трьох років; в кінці навчального року у святковій урочистій атмосфері отримують посвідчення про закінчення навчання. Кожен педагог відділу є творчою особистістю, які розуміють механізм розвитку творчого потенціалу дитини, створюють атмосферу успіху, атмосферу відвертого спілкування: вміють вислухати гуртківця та зрозуміти його, підтримують позицію диспуту, створюють позитивний мікроклімат у колективі. Вони мають свої критерії щодо визначення рівня розвитку творчості - це: захопленість дітей, вміння працювати, фантазійність, самостійність, активність у досягненні своєї мети. Керівники гуртків вміють фіксувати що найменші прояви творчих здібностей гуртківців, підтримати та розвивати їх творчу активність на занятті та творчі ініціативи в колективі дітей.

     Про ефективність роботи педагогів нашого відділу свідчить той факт, що гуртківці ставши дорослішими, маючи певний багаж знань, умінь та навичок продовжують відвідувати гуртки інших напрямків закладу відповідно віку: «Технічний дизайн», фотостудія «Ми», «Автомоделювання», «Авіамоделювання», «Різьблення по дереву», «Радіоелектроніки».

     Гуртки початково-технічного відділу є одним із прикладів цікавого та змістовного відпочинку для учнівської молоді. Заняття в гуртку – це не тільки задоволення, але й праця, яка пов’язана з необхідністю оволодівати новими знаннями, вміннями. Це праця творча і радісна, наполеглива, спрямована на досягнення певного результату. Це ініціатива і допитливість, уміння долати труднощі, критично ставитись до зробленого. Це бажання бути художником, творцем, пізнавати себе, людей, життя…

      Щорічно початково-технічним відділом організовуються та проводяться у грудні місяці міські змагання з початкового технічного моделювання для вихованців позашкільних навчальних закладів віком 10-11 років. Основна мета яких популярізація технічної творчості серед молодших школярів, пошук та підтримка обдарованих дітей, обмін досвідом роботи педагогів по формуванню та розвитку технічної творчості.

     Традиційно у квітні місяці організовується та проводиться міський конкурс «МИ – Саморобкіни!», в якому приймають участь учні 3-4 класів шкіл міста. Основна мета конкурсу - популярізація технічної творчості та залучення у технічні гуртки школярів молодшого шкільного віку.

 

 

ЧЕКАЄМО НА ВАС!!!


 

 

 

 

 

 
 

 

Точна година
"ГАРЯЧА" ЛІНІЯ
Календарь
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Изречения

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz